Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – projekt umowy
UMOWA NR ......../2015
zawarta w dniu ......................pomiędzy:
Miejskim Ośrodkiem Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych przy ul. Norwida 5 67 – 200 Głogów, zwanym dalej "Zamawiającym" reprezentowanym przez:
Dyrektora - Mirosławę Krasicką
przy udziale Gł. Księgowego – Beaty Juchnowskiej,
a
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................
zwanym dalej "Wykonawcą", reprezentowanym przez:
1. ......................................................................
2. ......................................................................
wybranym na podstawie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. Z 2013r., poz. 907 z późn.zm.),
§ 1
1. Wykonawca sprzedaje a Zamawiajacy nabywa samochód ....................................................
o parametrach zgodnych z zapytaniem ofertowym i ofertą Wykonawcy.
2. Dostarczony samochód wyprodukowany jest w m – cu ................ ................ roku, kompletny, bez wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy.
3. Dostarczony samochód:
- pochodzi z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,
- spełnia wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Z 2012r., poz.1137 z późn. zm.)oraz rozporządzeń wykonawczych tej ustawy,
- spełnia wymogi Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC) w zakresie emisji spalin,
- posiada w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem.
§ 2
1. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy do dnia ............................................. .
2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym przekazaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej na 7 dni roboczych.
4. Za termin odbioru samochodu przyjmuje sie datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.
5. W przypadku podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego z zastrzeżeniami, Wykonawca ma obowiązek w ciagu siedmiu dni od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego uzupełnić przedmiot zamówienia o brakujące części lub wyposażenie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca wraz z samochodem, dostarczy:
-
kartę (książkę ) gwarancyjną,
-
instrukcję obsługi w języku polskim,
-
inne wymagane prawem dokumenty pojazdu,
-
indywidualne wyposażenie zgodnie ze specyfikacją techniczną.
§ 3
1. Zgodnie z ofertą Wykonawcy wartość zamówienia wynosi brutto: ................................. zł.
Słownie: ............................................................................................................................ zł
w tym:
wartość netto: ....................................................................................................................zł.
podatek VAT: ......................................................................................................................zł
2. Cena, o której mowa w ust.1 zawiera cenę samochodu wraz z wyposażeniem, oraz wszelkie inne koszty, podatki i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca wystawi fakturę VAT na Miejski Ośrodek Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych, 67 – 200 Głogów, ul. Norwida 5 NIP: 693-217-57-58 po podpisaniu bez zastrzeżeń przez strony umowy protokołu zdawczo - odbiorczego samochodu.
4. Miejski Ośrodek Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych dokona płatności przelewem na konto Wykonawcy, po otrzymaniu podpisanego bez zastrzeżeń protokołu zdawczo – odbiorczego samochodu, wraz z prawidłowo wystawioną fakturą VAT, w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Środki zostaną przekazane Wykonawcy na rachunek wskazany na otrzymanej fakturze.
§ 4
Na dostarczony samochód Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na zasadach zaoferowanych przez Wykonawcę, zgodnie ze złożoną ofertą i wymaganiami w zapytaniu ofertowym:
-
okres gwarancji na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu .................. miesięcy.
-
okres gwarancji na powłoki lakiernicze ............................ miesięcy
-
okres gwarancji na perforację podwozia i nadwozia .......................... miesięcy.
§ 5
1. Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych w formie kar umownych.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
- w przypadku niedotrzymania terminu okreslonego w § 2 pkt 1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5 % wynagrodzenia przedmiotu umowy określonego w § 3 pkt 1 za każdy dzień zwłoki,
- za odbiór przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniami 0,5 % wynagrodzenia przedmiotu umowy określonego w § 3 pkt 1 za każdy dzień zwłoki liczony od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo – odbiorczego z zastrzeżeniami,
- za odstąpienie od umowy, rozwiązanie lub wypowiedzenie, z winy Wykonawcy 5% wynagrodzenia przedmiotu umowy określonego w § 3 pkt 1.
§ 6
Do niniejszej umowy stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 7
Ewentualne spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 8
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
§ 9
Integralną częścią niniejszej umowy są załączniki – orferta wykonawcy i protokół zdawczo – odbiorczy samochodu.
PODPISY STRON
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: